Pheed جدیدترین شبکه اجتماعی است که پا به دنیای اجتماعات آنلاین گذاشته است و می خواهد تغییری اساسی در زندگی اینترنتی کاربران به وجود بیاورد. این شبکه تلفیقی از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و تامبلر است.





برترین ها: Pheed جدیدترین شبکه اجتماعی است که پا به دنیای اجتماعات آنلاین گذاشته است و می خواهد تغییری اساسی در زندگی اینترنتی کاربران به وجود بیاورد. این شبکه تلفیقی از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و تامبلر است.

به طور خلاصه باید گفت Pheed نوعی شبکه اجتماعی است و کاربران می توانند عکس، ویدئو، متن و فایل های صوتی را با یکدیگر با اشتراک بگذارند. به گزارش فوربس، فید نخستین شرکتی است که سیستم پرداخت پول برای هر بازدید در گوشی های موبایل را عرضه کرده است. این کمپانی در سال 2012 میلادی شکل گرفت و در 12 نوامبر سال 2012 اپلیکیشن خود را به طور رسمی معرفی کرد.

Pheed؛ تلفیقی از همه شبکه‌های اجتماعی - تصویر 1

تولیدکننده های فید عقیده داشتند که اینستاگرام بسیار ساده است و به همین دلیل امکانات و ویژگی های بیشتری به آن اضافه کردند و یک محصول چهل‌تکه تولید کردند تا بتواند همه نیازهای کاربر اجتماعی را برطرف کند.

این شبکه به کاربران اجازه می دهد همچون توئیتر و تامبلر، دوستان خود را فالو و پست های آنها را لایک یا دیس‌لایک کند. همچنین می تواند فعالیت های هم گروهی های خود را بوک‌مارک کند. برخلاف توئیتر، Pheed به کاربر اجازه می دهد تا زیر پست های دیگران نظر بنویسد و حتی برای آنها برچسب تعیین کند.

Pheed؛ تلفیقی از همه شبکه‌های اجتماعی - تصویر 2

چشم‌انداز و هدف اصلی شرکت Pheed این است که چهره های ��رشناس و ستاره های هنری، استفاده از این شبکه را آغاز کنند و کاربران دیگر بتوانند به صورت پولی مشترک فعالیت های آنها بشوند. به طور مثال، یک هنرمند فعال در زمینه موسیقی می تواند آهنگ جدید خود را به اشتراک بگذارد. اما این شبکه چندان جالب به نظر نمی رسد و امیدی هم به موفقیت آن نیست.

شاید بتوان فید را به فیس‌بوک تشبیه کرد که با انواع روش های بازاریابی احاطه شده است. تعریف دیگری که می توان از فید داشت این است: توئیتر با اهداف تجاری! شاید به همین دلیل است که این شبکه همچون دیگر شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار نگرفته است. این شبکه در روزهای نخست فقط 350 هزار بازدیدکننده داشت.

Pheed؛ تلفیقی از همه شبکه‌های اجتماعی - تصویر 3

ایده این شبکه به هیچ عنوان جالب نیست. چند نفر از 9 میلیون دنبال کننده پاریس هیلتون در توئئیتر یا 35 میلیون دوست دیوید گاتا در فیس‌بوک حاضر هستند برای بازدید فعالیت های اجتماعی هنرمندان مورد علاقه خود پول پرداخت کنند وقتی می توان این کار را رایگان انجام داد؟
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه